Regulament

1. SCOPURI ŞI SARCINI

– Promovarea modului sănătos de viaţă;

– Promovarea turismului;

– Promovarea tradițiilor și folclorului moldovenesc, gastromonia și cultura vinului;

– Popularea atletismului în Republica Moldova;

– Atragerea oamenilor la practicarea sportului şi la activitate fizică regulată pentru fortificarea sănătăţii.

 

2. ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA WINE RUN

AO Clubul sportiv “Sporter”

Compania “Simpals”

 

3. DATA ŞI LOCUL DESFĂŞURĂRII WINE RUN

Oraşul Cricova. La locul de start participanţii vor fi transportaţi cu un autobuz special, care se va porni din Chişinău (sectorul Râşcani, în faţa Circului) la ora 08:30.

Data şi ora: 29 ianuarie 2017, startul va fi dat la ora 10:00.

La cursă sunt admişi toţi doritorii cu condiţia că dispun de o lanternă şi uniformă sportivă. Asigurarea medicală sportivă este recomandată pentru cetăţenii străini. Participanţii la competiţie trebuie să cunoască statutul Regulamentului dat.

 

4. TAXA DE PARTICIPARE

Pentru a participa la cursă, alergătorilor li se oferă 2 tipuri de pachete:

Pachet Standard și Pachet Standard + Degustarea vinurilor și un prânz inclus.

Taxa de participare pentru Pachetul Standard:

  • Pentru cetăţenii Republicii Moldova – 500 lei
  • Pentru cetăţenii străini – 100 Euro

Taxa de participare pentru Pachetul Standard + degustare:

  • Pentru cetăţenii Republicii Moldova – 1000 lei
  • Pentru cetăţenii străini – 123 Euro

Cetățenii străni care au permis de şedere/buletin de identitate pentru apatrizi pentru Republica Moldova taxa de participare va fi:

  • Pentru Pachet Standart  – 500 lei
  • Pachetul Standard + degustare – 1000 lei

 

5. PROGRAMUL COMPETIŢIEI

27 Ianuarie 2017

09:30 – 18:00 – Eliberarea pachetelor de start în magazinul de firmă Cricova (str. Șciusev, 96)

 

28 Ianuarie 2017

  • 10:00 – 18:00 – Eliberarea pachetelor de start în magazinul de firmă Cricova (str. Șciusev, 96)
  • 15:00 – 17:30 – Tur gratuit prin Chişinău – Chişinău Walking City Tour. Începutul excursiei va fi la magazinul de brand Cricova (str.Sciusev, 96). Excursia include serviciile ghidului în limba engleză.
  • 18:30 – Pasta Party în restaurantul Oliva (bd. Decebal, 139)

 

29 Ianuarie 2017

  • 8:00 – Adunarea participanţilor înregistraţi, în Chişinău (Râşcani, în faţa Circului)
  • 8:30 – Pornirea autobuzelor spre Cricova
  • 9:00 – Eliberarea pachetelor de start şi numerelor de participare
  • 10:00 – Startul
  • 11:30 – Finişul
  • 12:00 – Începutul degustaţiei (Pentru participanţii cu pachet corespunzător)

 

6. PARTICIPANŢII ŞI CONDIŢIILE DE PARTICIPARE

Vor putea participa toţi doritorii, cu vârsta peste 16 ani (începând cu anul naşterii 2001).

Înregistrarea va avea loc până la 27 ianuarie 2017 (inclusiv) pe site-ul www.winerun.md

Înregistrarea va fi posibil și în magazinul de firmă Cricova (str. Șciusev, 96) pe data de 27 ianuarie de la orele 11:00 pînă la 16:00 și 28 ianuarie de la 11:00 până la 18:00, în limitele locurilor disponibele.

Numarul de participanți este limitat: 300 de persoane.

Participanţii vor fi admişi la cursă în baza documentelor, prezentate comisiei de înregistrare în ziua primirii pachetului de start:

Acte de identitate, care confirmă vârsta participantului și care confirmă cetățenia  (este obligatoriu pentru toţi participanţii);

Asigurarea medicală sportivă (este recomandată pentru cetăţenii străini).

 

7. ÎNREGISTRAREA REZULTATELOR

Rezultatele participanţilor la cursa de 10 km vor fi înregistrate de un sistem electronic de cronometrare cu chipuri.

Câştigătorii şi premianţii vor fi determinaţi în funcţie de timpul în care au ajuns la linia de finiş.

 

8. PREMIEREA

La Wine Run sunt premiaţi primii trei participanţi, care au ajuns la linia de finiş (bărbaţi şi femei).

  • Bărbaţi – locurile 1, 2, 3
  • Femei – locurile 1, 2, 3

Sportivii de pe locurile premiante vor avea parte de medalii  speciale, precum şi cadouri din partea partenerilor.

 

9. PACHETUL DE START AL PARTICIPANTULUI

Participanţii la Wine Run vor primi un pachet de start al participantului, care va include:

  • –  Un tricou cu simbolurile Wine Run 2017
  • –  Un număr de start cu un cip electronic încorporat. Cip-ul trebuie atașat înaintea competiției în conformitate cu instrucțiunea.
  • –  Un buletin informaţional
    –  Mască respiratorie. Se va folosi pe anumite porțiuni ale traseului (vezi harta)
  • – O sticlă de vin marca Cricova

Pachetele de start vor fi distribuite în capitală în incinta magazilului de firmă ”Cricova”, str. Sciusev, 96, pe 27 ianuarie de la orele 11:00 pînă la 16:00 și 28 ianuarie de la 11:00 până la 18:00 și 29 ianuarie la ora 09:00 la start.

  1. 10. DREPTURI DE AUTOR

Prin inregistrarea in competitie, toti participantii vor autoriza automat organizatorii, inclusiv partenerii evenimentului, sa foloseasca si sa reproduca orice material sau declaratie video- audio continand imagini cu participantii la cursa de alergare sau nu. Organizatorii pot da aceste materiale unei terte persoane fara aprobarea participantilor; aceasta libertatea se poate exercita pe orice perioada de timp si este valabila pe plan international.

 

Adresa Clubului sportiv “Sporter”:

  • or. Chişinău, str. I. Neculce, 5,
  • tel.: +373 22 888 000, +373 79996953;
  • E-mail: winerun@winerun.md;